[Adduser-devel] View this article - Mrs. Svetlana Jovanovska

Mrs. Svetlana Jovanovska jovanovska_svetlana at yahoo.com
Fri Jul 29 22:05:56 UTC 2011

 <http://www.virtualterminalnetwork.com//images/logo.gif>
Hi,
I would like you to see the following article.

http://www.virtualterminalnetwork.com/

My message :
Fred være med jer!

God dag, og hvordan er du i dag?

Jeg håber du er rask derovre i dit land, takket være Gud Almægtige,
som gjorde det muligt for os at se lyset igen i dag.

Jeg er meget ked af at sende dig denne besked, som du ikke forvente af
mig i dag, og vær ikke overraske at læse min mail, fordi du er den
tilsigtede modtager.

Jeg fik din Kontakt under min søgen efter en ærlig person, og jeg
kontaktet dig personligt, fordi mit hjerte fortæller mig, at du er den
rette person til dette gode intentioner.

Mit navn er fru Svetlana Jovanovska. Jeg er juridisk gift med afdøde
Mr. John Jovanovska. Mig og min afdøde mand, hvor både borgere i
Makedonien (Europa), og vi boede her i Vestafrika (Elfenbenskysten) for
de sidste 21 år

Min afdøde mand arbejdede med PETROCI (www.petroci.ci) olieselskab som
udstationeret her i Abidjan, Elfenbenskysten i mange år, før han døde
Januar 2009.

Vi var begge gift, uden et barn. Min mand døde efter en kort sygdom,
der varede kun fire dage, og blev begravet her i Elfenbenskysten
Vestafrika.

For det andet, jeg har i øjeblikket en alvorlig brystkræft sygdom nu,
og jeg skriver denne besked fra hospitalet, hvor jeg var indlagt, da ni
måneder siden.

Da min afdøde mand var i live, han deponerede sum af én million fem
hundrede tusinde Dollars (1.500.000.00 $) i en fix interimskonto med en
af de internationale banker her i Afrika, og han har også underskrevet
en aftale med banken, at midlerne vil blive brugt til velgørende
formål i alle lande såsom; hjælpe moderløse børn, og give hjælp
til de hjælpeløse børn i skole.

I sidste uge, min private læge, netop meddelt mig, at mit liv
eksisterende er meget kort på nu på grund af min alvorlige brystkræft
sygdom, som er ved at blive dårlige dagligt, min afdøde mand og jeg
har ikke alle børn i vores mange års ægteskab og vores familie i
Makedonien, hvor alle blev dræbt under den Skopje massive eksplosionen
bombardementer i 1993 tæt på vores familie hus i Makedonien.

Venligst Jeg har brug for din hjælp i disse måder;

1) Jeg ønsker for dig at overføre disse midler (1.500.000.00 $) ind i
din
bankkonto.

2) Efter overførsel til din bankkonto, vil du indsamle 25% for dig selv
og brug de resterende 75% til at gøre det velgørende arbejde i dit
land som hjælpe moderløse børn og hjælpe de fattige børn at
fortsætte skole i din by.

Endelig er du nødt til at tage dette problem meget alvorligt, og jeg
vil have dig til at svare mig med det samme du læser min post i dag,
så vi vil gå videre med pengeoverførslen procedurer, fordi mit liv er
meget kort som min læge har sagt, og jeg vil ønske min afdøde mand,
som skal opfyldes, selv jeg dør jeg vil gerne, hvor jeg er.

Jeg er spændt venter på din umiddelbare reaktion

Med venlig hilsen søster,

Fru Svetlana Jovanovska

Thank You
Mrs. Svetlana Jovanovska