[Debian-hebrew-common] debian-israel site revision

kobi zamir kobi.zamir at gmail.com
Fri Jul 28 08:02:46 UTC 2006

from whatsup site (by mksoft):

http://debian.org.il

האתר דביאן ישראל עבר ארגון מחדש. הפורומים שהיו באתר נסגרו, עקב תעבורה
נמוכה יחסית, ביקורים לא תכופים שלי ושל תומכים נוספים מה שהוביל גם
לספאם ופגיעה באיכות התמיכה. תתווסף בעתיד הכוונה לפורומי לינוקס פעילים
בישראל לקבלת תמיכה...

כתבתי תשתית חדשה לאתר המבוססת על דג'נגו וממשק הניהול שלה (יש לציין די
נהניתי מכתיבתה), מה שמאפשר לשנות בצורה קלה יותר את תוכנו (להבדיל
מבעבר). כרגע יש בסיס עליו אפשר להמשיך לפתח את האתר. אני מקווה להוסיף
תכונות נוספות בעתיד על בסיס זמן פנוי.

ברצוני להודות גם לליאור קפלן שהזין חלק נכבד מהמידע אשר קיים שם.

שאלות:

1.
אלו סוגי תכנים מתאימים לאתר הכללי של דביאן ישראל ואלו מתאמים לאתר של דביאן עברי.

2.
האים בכלל צריך שני אתרים לאותו נושא ?

קובי.