[Debian-hebrew-common] בדיקת איות משולבת - עברית אנגלית

Diego Iastrubni elcuco at kde.org
Mon Apr 9 18:29:35 UTC 2007

שלום רשימה,

יש בעייה שפתרתי פעם ומאז שעברתי לאובונטו מציקה לי. אני רוצה בדיקת איות
משולבתת, עם עברית וגם אנגלית. הדבר בטח ידוע לכם בתור באג 418430.

אני כרגע משתמש בחבילה עם תיקון שלי שמשתמש בטריק הבא:
הבינארי נקרא אצלי hspell.real ואילו hspell הוא תחת מערכת alternatives. זה אומר
שאני יכול לגרום לו להיות מקושר אל hspell.real hspell-i או multispell.

השינויים הם יחסית קטנים, וכוללים רק שינוי של debian/rules, השורות החדשות
מצורפות בתור קובץ (צריך לשים אותם אחרי המטרה של התקנה). אני חייב להודות
שהיצירה של הקובץ שם פשוט דפוקה (הייתי צריך לערוך אותו אחרי התקנה כדי שהוא
יעבוד), אבל אפשר למצוא לזה פתרונות.

אני הייתי רוצה לקבל חוות דעת על הרעיון ופחות על המימוש כי אני יודע שהוא מלוכלך
(ב־spec זה היה מלוכלך אבל סביר, אבל בחבילות debian זה מאוד מכוער מה שעשיתי).

שביתה נעימה לכל הסטודנטים :)