[Debian-med-packaging] Nu vreau decat sa te ajut!

Cosmin juan4deea at yahoo.com
Sun Jul 5 20:15:15 UTC 2009

As vrea sa te ajut cu informatii care iti va schimba viata cu siguranta.
Am vazut multe firme falimentate din cauza crizei, am vazut multe persoane concediate din cauza crizei, am vazut multi oameni care nu mai au bani din cauza crizei.
In calitate de om de afaceri,  sunt tot timpul interesat de concurenti si de ce aduce nou piata.

Informatia despre care vorbesc ajuta atat firmele care sunt in pragul falimentului, cat si persoanele care au avut o firma si au falimentat deja.
Ajuta si persoanele care au ramas fara un loc de munca, ajuta si persoanele care doresc sa castige in plus.
Peste toate astea, informatia mai ajuta si persoanele care au bani  si vor ceva frumos in casa lor, dar si persoanele care prospera in perioada crizei.

Pe scurt, indiferent cine sunteti veti castiga daca urmariti aceasta informatie  pana la sfarsit. Ce puteti pierde? 3 minute din timpul dumneavoastra? sa vedeti ce puteti castiga cand veti ajunge sa parcurgeti "pontul" pana la final.

Acum revin la informatia despre care vorbeam.
In urma cu cateva luni, am descoperit ca exista in romania o companie multi nationala care produce niste obiecte unice in lume. cand am vazut aceste obiecte, mi-am dat seama ca pot fi folosite de oricine si ca oricine isi va dori sa aiba macar unul dintre aceste obiecte.
Am vazut o oportunitate de afacere acolo si am profitat. In doar cateva luni am scos mai mult profit decat mi-am imaginat.

Stai linistit ca nu asta este informatia despre care vorbeam :) , mai e pana acolo.
Ca sa pot profita de aceasta oportunitate, a trebuit sa platesc multe mii de euro pentru a cumpara o franciza de la aceasta firma. Au fost toate bune si frumoase, pana ieri cand am vazut ca acum franciza costa numai 1 euro. .
Mi s-a parut ca nu este corect si am sunat sa le cer explicatii.

Explicatia lor a fost ca vor sa dea o sansa tuturor romanilor care au putini bani sau care nu mai au deloc. dealtfel, ei ofera si sansa ca produsele lor sa fie mai accesibile decat erau pana acum.
Practic, suma de 1 euro este simbolica. dua mine inseamna ca franciza asta este gratuita. adica ori cu un euro sau fara un euro, tot acolo se ajunge.
De ce este atat de importanta aceasta franciza?
Pai ganditiva ca aceasta firma produce niste lucruri care sunt la mare cautare, ganditiva ca aceste produse nu doar ca pot fi cumparate de oricine, dar sunt persoane care isi doresc asa ceva si nu isi pot cumpara din cauza ca nu gasesc un francizat care sa le ia banii.
Practic daca aveti o franciza dinasta, faceti bani continua.

Nu vreau sa ma intind cu foarte multe informatii pentru ca as deveni plictisitor, dar sfatul meu este sa incerci, macar sa te informezi si iti garantez ca nu ai cum sa zici ca ai pierdut ceva.

Deci fac o scurta recapitulare si gata:

1) o firma produce niste chestii pe care le cauta peste 80% din populatia lumii.
2) tu poti distribui aceste produse in ce tara vrei, fara sa te coste nimic.
3) vei vinde mai mult decat poti duce
4) nu vei avea concurenta ASIGURAT
5) produsele sunt bune pentru toata lumea sa le cumpere
6) prin vanzarea produselor faci tone de bani garantat ....

si multe altele.... te las pe tine sa vezi oportunitatiile oricum...
Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da este sa:
a) iti iei o franciza
b) umple cluburile cu produsele tale
c) aruncate la contracte cu statul ( eu am un contract sa trasez dungile pe strada si sa fac semnele de circulatie cu o primarie.... nu vrei sa sti ce suma se afla pe acel contract .

Cu mesajul asta sper sa fac un bine tuturor romanilor pentru ca intr-un final din acest motiv trimit si eu mesajul asta pentru ca am inteles ca multi cauta sa ofere o mana de ajutor celor care au fost afectati de criza.

Informatia am citit-o la http://www.francizeromanesti.ro acolo poti sa citesti ce am citit si eu, dupa care sa studiezi problema mai departe in felul in care consideri ca este cel mai bine.

In cazul in care nu sunteti multumit de informatiile pe care vi le-am furniat, ma puteti contacta la 0760-023-895 pentru a va descarca de furie.

UGUONFOHDYNMKKZGDGLLXEVWOSTPCSEPXRSNQI