aizdevumu piedāvājums

karin_elisabeth.langtind at getmail.no karin_elisabeth.langtind at getmail.no
Sat Jul 7 11:38:42 UTC 2012

labdien

Es Sir Bill John from Jubilee Finance Management, es esmu šeit, lai iepazīstināt jūs ar aizdevumu programmu, kas ļauj mums, lai palīdzētu cilvēkiem finansiālas grūtības un nepieciešams finansiāls atbalsts. Jums ir nepieciešams viegli kredītu? Te nāk finansiālu palīdzību ar pieņemamu procentu likmi 3%

Ja Jums ir interese iegūt aizdevumu, lūdzu aizpildiet reģistrācijas formu zemāk.

(1) Pilns nosaukums:
(2) aizdevuma summa, kas nepieciešama:
(3) ilgums aizdevums:
(4) Valsts:
(5) Tālruņa numurs:

  Sazinieties ar mums šodien pa e-pastu skaits: jubilee.fin_mgt @ WSS-id.org

Gaidām Jūsu atbildi uz šo e-pastu, lai mēs varētu apstrādāt jūsu kredīta fondu pēc iespējas ātrāk.

paldies
Sir Bill John
Jubilee Finance Management
Aizdevuma noformēšana departaments