Hej min nye ven,

grace george graceg2011 at att.net
Tue Apr 26 22:59:59 UTC 2011

Hej min nye ven,
Hvor er du?
mit navn er Grace George det er mig en stor glæde at kontakte dig gennem dette medie anmoder om et forhold, og jeg ved, at du vil imødekomme min anmodning i god tro og forståelse, mens vi ser, hvad der skete i fremtiden.
Jeg vil blive meget glad hvis du kan skrive mig tilbage, så jeg vil fortælle dig mere om mig og også sende mit billede og detaljer om mig selv, skal du huske på, at afstanden, farve, sprog eller race kan ikke barrierer. Jeg vil være venter på at høre fra dig,
Din nye ven,
Miss Grace,