Good Day Buna!

Dr. Andrew Bester andrewbester1963 at hotmail.com
Sun Nov 15 09:20:30 UTC 2015

--
Good Day Buna!

Ce mai faci tu si familia ta? Sper scrisoarea mea te întâlnește în cel
mai bun starea ta de spirit de azi. Numele meu este Dr. Andrew Bester,
Chief Executive Officer - Comercial bancare de Lloyds Banking Group PLC
din Londra. Am decis să caute un secret / confidențial cooperare top cu
tine în executarea unui acord tranzacțiilor descrise aici, sub atât
pentru beneficiul nostru reciproc. În timpul auditurilor bancar anual,
am descoperit o / fond abandonat nerevendicate, suma totală de
19.100,000 £ GBP (Nouăsprezece milioane o sută de mii lire sterline
Sterling) într-un cont care aparține unuia dintre clienții noștri
străini (Late David McDowell Brown) o american din Arlington, Virginia,
care a pierdut, din păcate, viața ca un singur, cu întregul echipaj la
1
februarie, 2005, peste sudul Statelor Unite Space Shuttle Columbia.

Am descoperit că nu a specificat nici o rudă sau voință beneficiar în
contul său, după ce trece prin dosarul său în banca noastră. Eu sincer
și în mod deliberat caută consimțământul dumneavoastră să vă prezentăm
ca o rudă / voință Beneficiar pentru a decedat, astfel încât suma în
valoare de 19.100.000 £ milioane de lire sterline Sterling vor fi
transferate la tine, care vor fi partajate în aceste raport procentual:
55% pentru mine si 45% pentru tine, respectiv.

Am nevoie de cooperarea ta sincer, încredere și cea mai mare
confidențialitate pentru a ne permite efectuarea acestei tranzacții cu
succes. Vă asigur și vă promit că această tranzacție va fi executat în
cadrul unui acord legitim care vă protejează de orice încălcare a
legii,
atât în ​​țara dumneavoastră și aici, în Londra, ca fondul este
transferat în contul dvs. bancar desemnat. După examinare și acceptarea
acestei oferte, vă rugăm mi transmite următoarele informații imediat la
adresa mea de e-mail privat de mai confidențialitate:
andrew.bester1 at outlook.com

1. Numele Dvs. complet:
2. Adresa dvs. Full Contact:
3. Numărul dvs. de telefon mobil directă:
4. Adresa dvs. de email:

Pentru a activa mi încărca informațiile dvs. în baza noastră de date
bancare, pentru a reflecta în sistemul de rețea bancar care sunteți
numită rudă / va beneficiar al acestui cont, atunci vă voi ghida pe
comunicarea cu banca pentru transferul ulterior de acest fond pentru a
vă .

NOTA: Avem cateva zile bancare Pentru a executa această afacere
tranzacție.
Multumesc în așteptarea răspunsului dumneavoastră urgent.

Salutari,

Dr. Andrew Bester.
+44 7031983469