[Freedombox-discuss] آیا دوست دارید بیشتر از همیشه بفروشید؟!

Novin Marketing info at tavanaco.tk
Tue Sep 2 19:31:01 UTC 2014

This e-mail contains graphics, if you don't see them »view it online. (
http://tavanaco.tk/index.php?option=com_acymailing&ctrl=archive&task=view&mailid=17&key=9723500bae46c47233cd8ba7e5548bfd&subid=59856-f0cbcc44af1d0ad5f067418a3e061db9&tmpl=component
)

آیا دوست دارید بیشتر از همیشه بفروشید؟!

مطمئن هستم که شما نیز در این مورد با من موافق هستید که هر چقدر هم که پرسنل قدرتمند و
تحصیلکرده ای را برای هدایت کسب و کارتان استخدام کنید، باز هم بدون بکارگیری یک
دستورالعمل و برنامه ی استراتژیک و کاربردی، به جایی نمی رسید.
به کجا؟!
به نقطه ی ایده آلی که هر کسب و کاری برای دستیابی به آن بسیار تقلا میکند و به هر دری
می زند و دست به دامن تبلیغات پر هزینه و گران قیمت می شود: "فروش بالا و سودآور" شما به
برنامه ای دقیق و کاربردی و صد در صد اجرایی نیاز دارید تا بخش فروش و حجم فروش شرکت،
کارخانه یا فروشگاه تان را سروسامان دهید…
این برنامه ی اختصاصی و ویژه در اختیار ماست!
همواره ثروتمند باشید

ورود به وب سایت رسمی ( http://tavanaco.tk/homepage )

کافیست با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما امکان دسترسی شما را به جدیدترین و کاربردی
ترین طرح ویژه ی افزایش فروش فراهم کنند.

با برنامه های اختصاصی و تخصصی ما، نبض بازارِ محصولات خود را در دست بگیرید!

( http://tavanaco.tk/homepage )