[Qa-debsources] ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

EVANS STEWART karlcooper00 at gmail.com
Fri May 1 10:34:15 BST 2020

Γεια σας Συνεργάτη,

Σας στέλνω αυτό το email επειδή είστε ο μόνος ζωντανός συγγενής του
αποθανόντος που πέθανε πριν από πολλές φυσικές αιτίες. Ήταν υπήκοος της
χώρας σας και εργολάβος πετρελαίου. Θέλω να ισχυριστείτε ότι είναι ο
μοναδικός συγγενής του. Εσείς και αυτός και οι δύο μοιράζεστε το ίδιο
επώνυμο, ώστε να μπορείτε να διεκδικήσετε τα χρήματα στην τράπεζα.

Δεδομένου ότι δεν είχε κανέναν άλλο συγγενή εκτός από εσάς, είστε ο μόνος
κληρονόμος που ζει στην κληρονομιά και την περιουσία του. Θα σας βοηθήσω να
διεκδικήσετε τα χρήματα ως συγγενής του, αφού ήμουν ο δικηγόρος του. Το
συνολικό χρηματικό ποσό που είχε στον λογαριασμό του πριν από το θάνατό του
ήταν 8 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Αυτό είναι (Οκτώ εκατομμύρια δολάρια
Ηνωμένων Πολιτειών) στον ιδιωτικό λογαριασμό του στο εξωτερικό εδώ στην
τράπεζα.
Τα χρήματα θα σας δοθούν σε δώδεκα εργάσιμες ημέρες μέσω της τράπεζας, αλλά
πρέπει να εργαστούμε ομαδικά. Ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί σας σε αυτό. Όλη
η συναλλαγή πρέπει να είναι εμπιστευτική, κανένα τρίτο μέρος δεν πρέπει να
εμπλέκεται. Όλα θα γίνουν με εμπιστοσύνη, ελπίζω να μπορώ να σας εμπιστευτώ
με τον ίδιο τρόπο που θα με εμπιστευτείτε. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου
για περισσότερες λεπτομέρειες.

Ειλικρινά δικός σου,
Δικηγόρος Έβανς Στιούαρτ