[Qa-debsources] Odp: PRACA CHARYTATYWNA

Wiesława Maria Brokan Brokan oncologist.doc at gmail.com
Thu Jun 9 08:53:21 BST 2022

Dzień dobry! Nazywam się Wiesława Maria Brokan. Jestem 64-letnią wdową.
Obecnie przebywam w szpitalu w Sztokholmie w Szwecji z powodu poważnego
raka piersi. Mój lekarz właśnie poinformował mnie, że mam tylko 20% szans
na przeżycie operacji w ciągu kilku dni. Kontaktuję się z tobą, aby pomóc
otrzymać ogromną sumę pieniędzy (milion pięćset tysięcy euro) na twoje
konto bankowe, które wykorzystasz na cele charytatywne ku pamięci mnie i
mojego męża na ziemi, pomagając biednym i mniej uprzywilejowanym dzieciom.
Nie mamy dziecka, które by odziedziczyło pieniądze, a jeśli umrę podczas
operacji, pieniądze zostaną zapomniane w banku. Prosimy o szybką odpowiedź,
aby uzyskać więcej informacji...Niech Bóg cię
Pani Wiesława Maria Brokan