[Debian-ha-maintainers] Groeten aan u,

Mrs Marois mrsnmarois at gmail.com
Thu Mar 29 16:38:04 UTC 2012

Groeten aan u,

Ik ben Mrs.Marois, heb ik last van kanker van de eierstokken ziekte die artsen hebben bevestigd dat ik heb slechts een paar dagen om te vertrekken, ik kom uit (Frankrijk), maar hier is gevestigd in Burkina Faso als een zakenvrouw omgaan met goud uitvoer. Nu dat ik de race als deze eindigt, zonder enige familieleden en geen kind, ik heb $ 1.9Million in een van mijn bankrekening, die ik hier gaf de bank om hier te distribueren naar weeshuis Homes in Burkina Faso, Na mijn gebed vandaag mijn geest ontroerde me om te zoeken op internet en contact opnemen met een gelukkige persoon en met de hand over de som van $ 7.5Million usd dat is de grootste geld dat ik in mijn leven moet de persoon die voor het gebruik van weeshuizen woningen, moederloze kind huizen en liefdadigheid huizen in zijn land en over de hele wereld voor mijn ziel tot rust met God.

Maar je moet mij verzekeren dat u 50% van het geld te nemen en deel de rest aan de weeshuizen huizen, moederloze kind thuis, en liefdadigheid huizen in uw land en overal over de hele wereld binnen uw bereik, Als je deze mijn wens respecteren en mij verzekeren dat u het geld te gebruiken als ik de instructies toen ik nog heb, vriendelijk terug met spoed naar me om me bezorgen u de bank contactgegevens en mijn internationale paspoort, want zonder de presentatie van mijn internationale paspoort van de bank zal nooit meer naar je luisteren, ga terug naar mij dringend of u mij kan helpen om dit mijn wens te vervullen, maar als je me niet kan helpen kunt u reageren zodat ik kan kijken voor een andere persoon, want als niemand van toepassing voor mijn geld als ik weg zal gaan naar de bank treasury en ze zullen het niet gebruiken om een keer te helpen de armen om mijn wens te vervullen.

Blijf Zegen

Mrs.Marois