Χαιρετίσματα.

Philip Weaver weaverphilip10 at gmail.com
Sat Aug 11 04:24:47 BST 2018

Γεια σου αγαπητέ

Το όνομά μου είναι ο κ. Philip Weaver. Είμαι προσωπικό που εργάζεται ως
διευθυντής υποκαταστημάτων με την Prime Bank εδώ στο Lome της Δημοκρατίας
του Τόγκο. Ένας πολίτης της χώρας σας, ο οποίος ήταν ο κύριος προμηθευτής
γεωργικών εξοπλισμών εδώ στο Τόγκο, πέθανε δυστυχώς. ο τελευταίος πελάτης
κατέθεσε το ποσό των Εννέα εκατομμυρίων ευρώ στην τράπεζά μας. Η πρότασή
μου είναι ότι ως αλλοδαπός, θα ήθελα να είστε ο επόμενος συγγενής προς τον
αποθανόντα πελάτη για αυτό το αίτημα, επειδή έχετε το ίδιο επώνυμο και
εθνικότητα μαζί του, έτσι ώστε αυτά τα χρήματα να μην επανέλθουν από την
κυβέρνηση .

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας να ζητήσετε τη μεταφορά των Εννέα εκατομμυρίων
ευρώ στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Έχω κάθε λεπτομέρεια της ερώτησης για
να σας πείσει η τράπεζά σας και να σας παραδώσει το ταμείο εντός 5
εργάσιμων ημερών με την πλήρη συνεργασία σας μαζί μου για επιτυχία.

Με την απάντησή σας, θα σας δώσω λεπτομέρειες για το πώς θα εκτελεστεί η
επιχείρηση.
Περιμένω την απάντησή σας, έχετε μια υπέροχη μέρα.

Κ. Philip Weaver