[Python-apps-team] De originele versie van deze zilveren munt werd verkocht voor 4.140.000 $ !!!

Johnny jozef at europesegoudstandaard.com
Sat Sep 29 20:58:12 BST 2018

Beste lezer,

De originele Liberty 1804 Silver Dollar is de Koning onder de
zilveren munten met verzamelwaarde.
Het duurste exemplaar werd verkocht in 1999 voor maar liefst
4.140.000 $.
Onwezelijk bedrag zeker als je weet dat ze maar een paar grammen
zilver vertegenwoordigt.

Hieromtrent heb ik vandaag iets heel speciaals voor een beperkt
aantal mensen.
Ik heb een reproductie van deze bekendste en duurste zilveren
munt in de geschiedenis.
Bovendien kan ik ze aanbieden aan een zilverprijs / toz die
onklopbaar is.

**[REPRODUCTIE LIBERTY AMERICAN SILVER DOLLAR 1804][1]
![2]![3]
**

****16 € / STUK - MINIMUM EN MAXIMUM 20 STUKS = 320 €
****

Hiermee slaat u 4 vliegen in één klap :
1. Puur zilver inkopen aan een superprijs ifv het gewicht ;
2. U heeft zilveren munten die werkelijk niemand heeft ;
3. Fun : u kan echte muntenkenners van hun stoel laten vallen als
je er één van laat zien, want ze zullen denken dat het een
echte is.....
4. En het is uiteraard een zeer mooie munt

Let op : ik heb maar een heel beperkte voorraad van deze munt. Op
= Op.
Bestellen doet u [**hier.**][1]

Met vriendelijke groeten,

Johnny Verkuringen

**[Schrijf in voor onze gratis informatieavond over de aankomende
crisis en de rol van goud daarin][4]**

[1]:
https://cdn.flxml.eu/lt-2159278124-c3aaa4f1d65d81c508d4df89a703bc53779eda2caddcceec
[2]: