[Debian-hebrew-common] באג חמור בהתקנת דביאן-עברי

Baruch Even baruch at ev-en.org
Sun Oct 16 19:37:10 UTC 2005

Michael wrote:

> אני מניח שגם מתחילים הרבה פעמים ירצו להתקין על מחיצה קיימת. לפרמט את כל
> הדיסק זו פונקציה די מפחידה, ולא ראלית עבור רוב המשתמשים.

> אני חושב שזה באג כלשהו שלכם, כי ההתקנה הרשמית כן כוללת מספר אפשרויות.

אין לי ספק בכך, אני שיניתי את ברירות המחדל של ההתקנה :-)

> סליחה שלא אמרתי קודם... פשוט אחלה מערכת :-) רק אחרי שהתקנתי את דביאן
> עברי הבנתי כמה חסר בדביאן - כל התוכנות האלו, שמותקנות בברירת המחדל... כל
> ההגדרות העבריות... ממש מעולה ! מה שקצת חסר לי זה ממשק גרפי ב-GDM בברירת
> המחדל, וגם אפשרות לבחירת לוקאל עבור המשתמשים. בסה"כ אני חושב שזה ממש
> אחלה של דבר. יישר כח !

תודה!

למה הכוונה "ממשק גרפי ב-GDM בברירת המחדל" ? GDM מתחיל ומהווה ממשק גרפי.

בחירת לוקאל עבור משתמשים, אתה מתכוון ללוקאל נפרד לכל משתמש? זה לרוב נעשה
על ידי בחירה בכניסה של GDM. אם תסביר יותר בפירוט למה אתה מתכוון אני יכול
לנסות לראות מה אפשר לעשות.

ברוך