Re: [Debian-hebrew-common] באג חמור בהתקנת דביאן-עברי

kobi zamir kobi.zamir at gmail.com
Sun Oct 16 22:16:24 UTC 2005

> למה הכוונה "ממשק גרפי ב-GDM בברירת המחדל" ? GDM מתחיל ומהווה ממשק גרפי.
>
> בחירת לוקאל עבור משתמשים, אתה מתכוון ללוקאל נפרד לכל משתמש? זה לרוב נעשה
> על ידי בחירה בכניסה של GDM. אם תסביר יותר בפירוט למה אתה מתכוון אני יכול
> לנסות לראות מה אפשר לעשות.
>
> ברוך

מיכאל - גם אני מצטרף לתודה :)

בנוגע לאיתחול הגרפי:

אני חושב שהוא מתכוון לקובץ
/etc/default/gdm
שמכיל משתנה
LANG
שקובע את בררת המחדל של
gdm

הקובץ הזה צריך להשתנות לפי מה שמוגדר בחבילת ה
locale
אבל כניראה שהוא מותקן לפני שחבילה
locale
מגדירה מהוא הלוקל הנכון והוא נשאר לא מוגדר, צריך לשחק עם זה מעט, ובמקרה הכי
גרוע לקרוא שוב להגדרה של
gdm
בזמן הרצת תסריט הגיור בו אנחנו בטוחים שהלוקל כבר מוגדר נכון.

חג שמח
קובי.