[Debian-hebrew-common] בדיקת איות משולבת - עברית אנגלית

Diego Iastrubni elcuco at kde.org
Wed Apr 11 19:03:34 UTC 2007

קובי,

לא נתווכח על קונסטנטות (מה הברירת מחדל..? הרי גם ככה אתה יכול לשנות את זה אחרי
ההתקנה). אבל הסיבה שלי היא שאני רוצה ש־hspell יהיה hspell ולא multispell
(שהיא שירותית נלווית ל־hspell).

בקשר לנקודה שנייה, לא הבנתי. הרי יש רק גרסה אחת בכל רגע נתון (אין סיבה מעשית
להחזקת שתי חבילות בו זמנית). זה מה שיש אצלי למשל:

root at pinky:~# dpkg -L hspell | grep bin
/usr/bin
/usr/bin/hspell-i
/usr/bin/multispell
/usr/bin/hspell.real
root at pinky:~# ls -l /usr/bin/hspell
lrwxrwxrwx 1 root root 24 2007-04-09
20:52 /usr/bin/hspell -> /etc/alternatives/hspell

הקיצר, אני מבין שאנשים די מרוצים מהפתרון שלי, ולכן אני אאלץ לעשות אותו מסודר
אני אעלה חבילה מצ'וקמקת וטלאי מול הגרסה האמתית שיש בדביאן ואז נתקדם.

ביום שלישי 10 אפריל 2007, 11:06, נכתב על ידי kobi zamir: